wtorek, 24 marca 2015

30 dni bez słodyczy



Witajcie po długiej przerwie :). W końcu uspokoiła się sytuacja u mnie na studiach i mam trochę więcej czasu. Nie sądziłam, że będę tak tęsknić za blogowaniem, Niby to nic takiego, ale jednak sprawiało mi to dużo przyjemności i satysfakcji. Szczególnie w sytuacji kiedy któryś z moich postów okazał się być przydatny :).

Teraz coś nie związanego z kosmetyką. Oficjalnie ogłaszam, że od dnia 24 marca zaczynam wyzwanie 30 dni bez słodyczy. Nie od początku miesiąca i nie od poniedziałku ;). Próbowałam nie jeść nic słodkiego (w tym owoców - wiem, głupota) od początku miesiąca, ale niestety 14 dnia zawiodłam.. Mam nadzieję, że dzięki takiemu publicznemu ogłoszeniu będę w stanie wytrwać w swoim postanowieniu.

Z reguły zgubną sprawą jest postanowienie, że nie będzie się jadło nic słodkiego od początku miesiąca albo nawet od poniedziałku. Wtedy albo wcale nie zacznie się wyzwania, albo robi się "ostatki" i pochłaniane są niezliczone ilości słodyczy. A czemu? A bo jeszcze można... Piszę to z doświadczenia mojego i mojej przyjaciółki. Także zachęcam każdą z Was do dążenia do zmiany razem ze mną :).

1 komentarz:

  1. Czekam na wyniki jak poszło, bo też bym chciała tyle wytrwać :) Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń